Reizen en hospitality

Copenhagen Airports

Ontdek hoe Valtech de customer journey van Copenhagen Airports vernieuwde

Nieuwe ervaringen in reizen en hospitality voor de connected reiziger.

We nemen alle ervaringen in reizen en hospitality onder de loep, van vertrek tot aankomst.

 

De reis- en hospitality branches veranderen de afgelopen jaren snel. IT en marketing smelten samen omdat consumenten steeds vaker toegang willen tot data in IT-systemen. Voor reisorganisaties en hospitality bedrijven betekent dat vooral meer informatie over vluchten, bagage, reserveringsdetails en ook data van loyaliteitsprogramma's. Digitale innovatie zien we nu overal in deze branches. Denk aan NFC-toegang tot hotelkamers, het streamen van video's op onze eigen smartphone of tablet aan boord van het vliegtuig, of wifi aan boord zodat we ook op vele kilometers hoogte kantoor houden.

De nieuwe rol van IT: Marketingondersteuning.

Valtech loopt al sinds 1993 voorop in deze ontwikkeling. Wij brengen IT en marketing onder één dak samen. We hebben ervaring met backend-systemen, het bouwen van servicelagen die data ontsluiten voor marketing en creëren daar marketingcampagnes bij om de gehele klantervaring te optimaliseren. Onze digitale strategen helpen je bij het maken van een digital marketing roadmap. Zo definiëren we de meest impactvolle customer experience. Voor deze reisorganisaties mochten wij al aan de slag:

Onze oplossingen voor Reizen en Hospitality:

  • Gepatenteerde technologieën die standaard beacons versterken met de mogelijkheid om premium passagiers en gasten te volgen, die uitgebreidere personalisatie mogelijk maken en die onderhoud op luchthavens en in hotels verbeteren
  • Streamingservices in de kamer of in de lucht
  • 360° klantbeeld van acquisitie, engagement en retentie
  • Gecentraliseerd CMS (content management systeem) om honderden digitale touchpoints te beheren, zoals kiosken, mobiel en desktop. In meerdere talen en gesyndiceerd over verschillende platforms
  • Personalisatie en zeer gerichte marketing op basis van klantdata en klantsegmentatie
  • Campagnemanagement via e-mail, meldingen in apps, offline mailings et cetera
  • Integraties met derde partijen
  • Integratie van huidige platformen en ontwikkeling van servicelagen om systemen te verbinden

Een vertrouwde partner in Reizen:

Onze expertise in Reizen en Hospitality helpt ons bij het ontwikkelen van branchespecifieke strategieën met onze partners. We ontplooien voortdurend initiatieven met Hybris en Adobe ten behoeve van extra inzicht in en onderzoek naar de markt, en hebben langdurige relaties met diverse grootmachten in de reiswereld.

Benieuwd wat Valtech voor jou kan betekenen als het gaat om de reis- en hospitality branches? E-mail ons via info@valtech.nl of bel +31 (0)88 648 00 00.