Whitepaper: "In het oog van de klant: zo verover je de aandacht van de kritische consument"

Het gevecht om de aandacht van de klant gaat 24/7 door. Het veelzijdige strijdtoneel verandert doorlopend door de inzet van nieuwe technologie. Hoe haken merken daar succesvol op in? Download onze whitepaper!

Merken moeten in toenemende mate vechten om aandacht van de consument. Daarom is het essentieel om gedurende de gehele klantreis aanwezig te zijn. Aanwezigheid alleen is echter niet langer genoeg. Uitsluitend merken die zich op doorslaggevende momenten kunnen onderscheiden, veroveren de steeds verder gefragmenteerde aandacht van de veeleisende klant.

Die strijd wordt op dit moment volop gestreden. Het slagveld is veelzijdig, en verandert doorlopend door de introductie van nieuwe technologie. Bijvoorbeeld data ready platformen met een integrale datalaag, die alle klantinteractie proactief vastleggen. Real time technologie en dynamische content, die consumenten op het juiste moment de meest relevante suggesties aanreiken. 

Mogelijkheden beyond the browser, waar sensors, zelflerende software, augmented en virtual reality en conversational interfaces kunnen bijdragen aan het creëren van aanvullende services en ervaringen om de gebruikservaring te completeren. Nieuwe oplossingen om meer van je klanten te leren. Nieuwe strategieën om inzichten in meer engagement en hogere conversie te vertalen.

Hebben deze onderwerpen ook jouw aandacht? Dan kun je nu de whitepaper downloaden waarin ze allemaal aan bod komen. Onze experts geven je hierna 5 prikkelende ideeën mee. Met kennis, inzichten en inspiratie waarvan wij denken dat elke klantgerichte organisatie er beter van wordt.

Download whitepaper