Valtech presenteert de Decathlon VR case tijdens Emerce eDay 2018

Valtech presenteert de Decathlon VR case tijdens Emerce eDay 2018

Op 9 en 11 oktober organiseert Emerce in het kader van de eWeek een aantal events, waaronder B2B Digital Europe, eRetail Europe en eDay. Valtech is als sponsor van de eWeek bij deze drie events aanwezig en host sessies over commerce en het Decathlon VR verhaal.

B2B Digital Europe & eRetail Europe

Op dinsdag 9 oktober vinden B2B Digital Europe en eRetail Europe plaats. Pascal Lagarde, Digital Director Commerce bij Valtech, praat over commerce en hoe je dat op de juiste manier toepast in de huidige tijd van “the second wave of digital transformation”.

eDay

Op donderdag 11 oktober is Emerce eDay. Ook dit evenement is gesponsord door Valtech. We zijn de hele dag aanwezig met een booth. Roxana Brongo, Lead Creation & Innovation en Marin Destison, UX Designer bij Valtech, hosten samen met opdrachtgever Nathalie Beugé, Digital Transformation Leader bij Decathlon, een sessie over het Decathlon VR verhaal en hoe zij van 4.000m2 naar ongelimiteerde virtuele ruimte gingen. 

Wil je hierbij zijn? Regel dan snel je ticket via http://emerceeday.nl

eWeek

De Amsterdam eWeek is een initatief van Emerce. Tijdens de eWeek komen de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van digitale marketing, media, e-business, e-commerce, online ontwikkeling en online technologie aan bod.