Valtech als sponsor van de eWeek aanwezig bij B2B Digital Europe, eRetail Europe en eDay

Op 3, 4 en 5 oktober organiseert Emerce in het kader van de eWeek een aantal events, waaronder: B2B Digital Europe, eRetail Europe en eDay. Valtech is als sponsor van de eWeek bij deze drie events aanwezig en host meerdere sessies. 

B2B Digital Europe

Op dinsdag 3 oktober is B2B Digital Europe. Dit jaar wordt B2B Digital voor de eerste keer georganiseerd. Het eendaagse evenement richt zich op decision makers en managers in de technologie, farmacie en nog vele andere sectoren. In samenwerking met onze partner Sitecore, hosten Pascal Lagarde, Digital Director bij Valtech en Denis Clifford, Digital B2B Project Manager bij Heineken, een sessie over het volgende onderwerp:

B2B eCommerce while retaining customer intimacy
In addition to its existing modes of business such as face to face contact through sales representatives, HEINEKEN is introducing B2B digital commerce platforms, whilst retaining the intimacy the customers are used to. HEINEKEN is doing this in an era where customers in the B2B domain are expecting a commerce experience that is tailored to their specific business needs and, at the same time, is on par with their favorite B2C webshops. HEINEKEN and Valtech deliver this experience by leveraging the Sitecore Experience Platform for the Heineken eTrade platform.

eRetail Europe

Op woensdag 4 oktober is eRetail Europe. Het eendaagse evenement richt zich op professionals uit de top van online retail. In samenwerking met onze partner Sitecore, host Claus Rødgaard, Sr Digital Advisor bij Valtech Denemarken, een sessie over het volgende onderwerp:

How we use beacons to turn physical stores into digital stores
What if you could collect data about how your customers move around in your stores, live test your communication and adjust incautiously to your customer’s needs, all in the physical space.

What used to only be possible in the digital space, is now also possible in the physical space via smart beacons. Beacons that allow the retail store to convert digital initiatives to the retail store and gain customer insights about their in-store behaviour, conversion rates, etc. The mindset for the digital world can be applied and allow brick and mortar to engage in an experimental approach to testing and gathering experience. 

In this session, Valtech will show you how our new Vantage beacon can optimize your stores through insights, heat maps and loyalty. 

eDay

Op donderdag 5 oktober is Emerce eDay. Ook dit evenement is gesponsord door Valtech. We zijn de hele dag aanwezig met een booth en Floris Ketel, Creative Director bij Valtech, host van 14.15 uur tot 14.45 uur een sessie over het volgende onderwerp:

New concepts and opportunities for the automotive industry
Today’s consumer expects to be able to communicate with the connected world at any given time and place. They expect their car to be a part of this connected world too. As a result, the automotive industry is undergoing a structural change with rapid innovation cycles, offering new opportunities for in car e-commerce, new business models and service offerings that enhance the driver experience.

This hands-on presentation is about concepts that are implemented or tested that show new possibilities and potential for the near future where the car itself is a digital platform.

eWeek

De Amsterdam eWeek is een initatief van Emerce. Tijdens de eWeek komen de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van digitale marketing, media, e-business, e-commerce, online ontwikkeling en online technologie aan bod.