Valtech aanwezig bij DMEXCO 2018

Valtech aanwezig bij DMEXCO 2018

Het is een van ’s werelds grootste evenementen als het gaat om digitale marketing: DMEXCO (digital marketing exposition and conference). Dit jaar staat DMEXCO in het teken van innovatie. Valtech is opnieuw aanwezig en organiseert sessies over L’Oréal, EasyJet en Millennials.

DMEXCO trekt jaarlijks ruim 35.000 bezoekers van over de hele wereld. Allemaal zijn ze nieuwsgierig naar de nieuwste digitale trends en ontwikkelingen. Google, Adobe, Facebook, Spotify, het zijn slechts enkele grote namen van aanwezige exposanten. Daarnaast is er ook de mogelijkheid je aan te sluiten bij verschillende workshops en seminars. 

Valtech is dit jaar voor de derde keer op rij aanwezig bij DMEXCO, vertegenwoordigd vanuit Duitsland, Frankrijk, Denemarken en Nederland. We zijn te vinden op de Sitecore stand, een van onze platformpartners. Dit jaar organiseren we drie sessies:

  1. Sessie - L'Oréal: The Customer Experience Reinvented (Theater)

  2. Sessie - EasyJet: Elevating the Customer Experience with Data Driven Personalization (Experience Bar)

  3. Workshop - Millennials: Design an Ecommerce Experience that Resonates with Millennial Customers (Workshops)

Op de website van Sitecore kan je je aanmelden voor (een van) deze sessies. Onze stand vind je in hal 6, C060 - C069. We hopen je daar te zien!