Beerwulf en Shimano genomineerd voor een Dutch Interactive Award

Beerwulf en Shimano genomineerd voor een Dutch Interactive Award

Beerwulf en Shimano zijn in de categorieën e-commerce en activation genomineerd voor een DIA.

De nominaties van de 9e Dutch Interactive Awards zijn bekend. Het is een selectie van het beste online werk in Nederland, met de hoogste scores op het gebied van concept, design, resultaat en interactiviteit. Dit jaar waren er 300 inzendingen van ruim 150 bureaus, waarvan 74 nominaties in 14 categorieën nu kans maken op de prijzen.

Beerwulf is met beerwulf.com genomineerd in de categorie e-commerce en Shimano is met de drivetrain selector genomineerd in de categorie activation. Een mooie prestatie!

Over de Beerwulf case

De lekkerste speciaalbieren, gewoon thuisbezorgd. Beerwulf en Valtech maken het mogelijk met Beerwulf.com. Een internationaal e-commerce platform waarop consumenten kennismaken met het groeiende aanbod van speciaalbieren en brouwers gemakkelijk hun assortiment beheren. Dit kan inmiddels al in meerdere EU-landen, dus Beerwulf is hard op weg dé Europese internetspeciaalbierwinkel te worden.

Over de Shimano case

Singel of dubbel? 1X- of 2X-aandrijflijn? Het zijn vragen die mountainbikers flink bezighouden. Shimano en Valtech lanceerden en activeerden een interactief en mooi vormgegeven adviesplatform om deze keuze te vergemakkelijken. Het resultaat? Een bereik van >1 miljoen mountainbikers, 100.000 compleet(!) ingevulde Drivetrain Advisors én zeer waardevolle data over de doelgroep.

Bekijk hier alle nominaties.