• De vier essentiële stappen voor een gestructureerd CRO-traject

    Organisaties krijgen steeds meer oog voor conversieratio optimalisatie. Logisch, want conversieratio’s van websites zijn erg belangrijk. Kleine verbeteringen op essentiele interactiemomenten (bijvoorbeeld in de funnel) kunnen al leiden tot enorme toenames in het aantal conversies. Conversieratio optimalisatie is daarom een goede manier om meer klanten te krijgen zonder je mediabudgetten en campagne-inspanningen te verhogen.

  • Shell concurreert online niet met energiebedrijven

    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dat geldt voor de beurs, maar zeker ook voor marketing, stelt Americo Campos Silva. Ik spreek Shell’s Global Head of Digital and Social Media tijdens de Web Summit in Lissabon over experimenteren, digitale concurrentie en storytelling.

  • 6 digital marketing-tips voor een succesvol B2B-event

    Als Valtech zijn we sterk in het benutten van digitale mogelijkheden rondom B2B events. Dit doen we voor onszelf en voor diverse opdrachtgevers. Hierbij stellen we de gebruikerservaring als hoogste prioriteit en geven we de juiste prikkels aan de juiste persoon op het juiste moment. Door digitale activatie rondom events op de juiste manier in te zetten, creëer je krachtige touchpoints die zowel de offline- als de online klantreis optimaliseren.

  • Het content-mantra: authenticiteit, consistentie en echt contact

    In het online wereldje hebben we het al een tijd over storytelling, contentmarketing en influencer marketing. Ein-de-lijk lijkt de grote massa het belang ervan in te zien. Dat merk ik ook tijdens de Web Summit in Lissabon. De sessies die content raken, zijn goed bezocht. De terugkerende thema’s zijn authenticiteit, consistentie en echt contact.

  • Episerver Ascend - wat heb je gemist?

    Episerver Ascend - wat heb je gemist?

    Elk jaar organiseert Episerver voor haar klanten en partners een event om hun visie en roadmap te delen: Episerver Ascend. Dit jaar vond het event in Londen plaats. Valtech was aanwezig als sponsor en bezoeker van de diverse informatieve tracks. Voor ons een goede mogelijkheid om geïnspireerd te raken en ideeën uit te wisselen.

  • Microcopy: vergeten content

    De foutmelding in een formulier, het stukje tekst in het zoekveld en de instructies voor het maken van een nieuw wachtwoord: drie voorbeelden van microcopy. En alle drie meestal vergeten. Zonde!

Lees meer

Whitepapers

Onze whitepapers over digitale marketing informeren je over een specifieke strategie of bepaalde tactiek die past bij jouw bedrijf. Ze helpen je bepalen welke hulp je nodig hebt. Download de whitepaper hier.